:: cLiCk cLiCk ::

:: cLicK cNi ::

Monday, June 22, 2009

: balik kg :

ptg sat g - aku, mak n adam muqri nak balik kg... tgk tok aku yg x chat cam na..
then, may b tinggal mak n adam muqri kat kampung..
mak aku confirm x nak balik lagi punye..
mesti nak jaga tok aku..
so, terpaksalah aku berkorban pisah ngn adam muqri lg wat sementara waktu..
malam ni tdo kg.. sok may b my hubby balik..
tp, x confirm 100% lagi katanya. uhuhu sedih..
kalau x balik terpaksa la aku stay sorg2 kat rumah..
uwaaa.. sedih.. x suker, x suker..
nak ulang alik dari kg pun jauh jugak..
x daya aku nak drive jauh2 sgt skrg ni..
aku kan cepat letih... karang x pasai2 monteng kejer lagi.
dah la cuti x berapa ada dah.. nak simpan utk raya lagi..
kedepan ni x tau camna lagi kan..
emergency ker, apa ker....
so, sesapa yg berhati mulia nak korbankan cuti dia utk aku dialu2kan (boleh cm 2??)
lalalalalalala..
daaa

No comments:

Post a Comment

:: SaHaBaT cAuLaLa ::