:: cLiCk cLiCk ::

:: cLicK cNi ::

Sunday, June 21, 2009

: penatnyer :

fuhh, 50% rasa ringan sket kepala nie..
tp, ada lagi 50% yg berat... uhuhuhu
ringan sbb mid sem dah berlalu..
soklan mmg pening giler... soklan trick byk betul..
dah la peknen ni asyik lupa jer..
baca ulang 5, 6 ploh kali pun dok x igt.. aduss
lantak lah, yg penting sumenya dah berlalu..
tinggal 2 bulan lagi utk final exam.. manyak takut woo..
50% yg masih berat....
25% - kejer ofis yg makin berlambak-lambak n memeningkan..
(kejer bos pun nak kena pkir sama)
lagi 25% - baki assgmnt yg belum siap n nak kena submit by next month..
penatnyer rasa...
Kadang rasa mcm give up nak further lagi...
tp pikir2 utk masa depan jugak....
'b'susah2 dahulu, b'senang2 kemudian'
InsyaAllah..
hopefully, dpt motivate anak2 aku nanti..
balik uum semalam, mak gtau my grandma kena 'chikunya'..
ikut hati nak balik kg terus.. tp, dah seminggu lbh berjaga utk assgmnt n exam..
badan n otak rasa penat sgt... tp, bila my mom kata mak2 sedara aku balik gilir2 lega sket...
jumaat ritu, pak ngah family tdo sana.. then family cu la...
ari ni long aku yg balik..
n aku dah janji ngn my mom utk balik petang isnin..
pg selasa aku mai kejer dari kg..
my hubby ptg selasa may b baru balik cni.. (2 pun x sure)..
so, aku kena berkorban..
w'pun jauh gak nak mai kejer dari kg.. tambah la ngn keadaan badan 2 nie kan..
x per la... jauh d sudut hati my mom aku dpt rasa yg my mom sedih..
ye la, x leh nak balik tgk mak sendiri yg sakit kan..
tp, nak wat cam na.. aku ni banyak sgt komitmen..
pas ni, aku tggl mak ngn adam kat kg...
(pisah lagi ngn adam - pengorbanan jugak ni.. utk my mom n my granda aku redha)..
sedih tau bila jauh ngn anak.. sapa yg ada anak jer yg tau..
w'pun org lain tgk kita mcm biasa jer.. xkisah pun..
tp, Allah jer yg tau perasaan sebenar..
masa adam p terengganu ritu, tiap2 mlm aku nangis..
-kasih seorg ibu kepada anaknya-
daa

1 comment:

  1. huhuhu.. cedehnya.. xpa satle krj dl..yg len adk badik len satlekn.. good luck!!

    ReplyDelete

:: SaHaBaT cAuLaLa ::