:: cLiCk cLiCk ::

:: cLicK cNi ::

Friday, June 5, 2009

: pening lagik :

lately ni, aku betul2 x der mood nak p kejer..
tiap2 hari aku p lambat...
kalau dulu aku senang bangat bila bangun pagi hari keje..
tp, 2 dulu... kalau boleh aku nak stay jer kat rumah or shopping2, makan angin ker asalkan bukan ke tempat keje...
napa ek??? ntah, kebelakangan ni banyak sgt benda yg terjadi kt aku..
mungkin ni ujian dari Allah...
serabut aku pikiaq sume nie...
aku dah cuba sisihkan sume masalah ni dari dlm kepala otak aku, tp x berkesan..
dia nak mai jugak ganngu... arghh..
di tambah lak ngn aku yg sedang berbadan 2 nie..
emosi pun x berapa stabil...
kalau boleh aku x mau tensen2... tp, tiap ari ader jer yg wat aku tensen..
mau x mau aku kena pikir n face it....
org mungkin tgk aku happy jer..
tp, dalam hati nie, Allah jer yg tau..
uhuk uhuk uhuk...
...daa...

No comments:

Post a Comment

:: SaHaBaT cAuLaLa ::