:: cLiCk cLiCk ::

:: cLicK cNi ::

Tuesday, June 23, 2009

: setahun 6 bulan :


ari ni genap setahun 6 bulan usia syed adam muqri...
pot pet pot pet cakap..
ntah apa yg di cakapnya, aku pun x tau..
kalau nak citer, ntah apa2 ntah.. lawak giler..
tp, kalau nak @ tunjuk apa2 tu, paham la...
'bu, nak nak...'.. 'a, tak g (tak bagi)..'
macam2 la...
patutnya ari ni bawa adam muqri cucuk utk setahun tue..
tp, kena postpone sampai minggu depan coz my grandma x chat..
semalam balik kg.. kul 7.30 dah sampai pun..
mak ngah, pak ngah n mcik aku dah ada..
dok sat, sepupu aku lak balik...
mula sampai 2, adam muqri nangis.. sedih tgh nenek dia..
lawak pulak aku rasa.... sampai merah mata n hidung..
rindu kat nenek kot, maklumlah dah lama jumpa ngn nenek..

tok aku dah makin sembuh, alhamdulillah... tp, still x boleh jalan..
muka tue nampak ceria sket... ker demam rindu kt adam muqri kot. ehehe
pagi ni mai kejer, badan aku letih sgt... semalam kul 1 lbh baru adam muqri mau tdo..
(berubah tempat tdo kot).. kul 5 pagi dah terjaga.. pas tu, x boleh tdo dah..
kul 7.15 mai kejer... rasa mcm drive jauh jer... kul 8.10 baru sampai opis..
sampai ofis terus jer rasa mengah n letih..
wat kejer sket, terus masuk bilik rehat.. terbungkam..
camna nak stay sorg malam ni uhuhuhu..
apapun kena balik rumah jugak coz nak kena siapkan assgmnt ekonomi...
last date, khamis nie. kalau x, mati la....
daaa..

No comments:

Post a Comment

:: SaHaBaT cAuLaLa ::