:: cLiCk cLiCk ::

:: cLicK cNi ::

Saturday, July 11, 2009

: ngurut :


pg tadi aku n my hubby bw mak p ngurut kat rumah bidan yg selalu aku 2..
hari rabu baru2 ni mak jatuh meja..
tu yg dok sakit pinggang... ajak p klinik x mau...
nak p ngurut jer mak aku kata..
alang2 dah p aku pun tumpang sekaki la ehehehe..
ar ni dok rasa sesak nafas lak.. uhuhuhu x sukeee..
bidan 2 kt baby ok.. tp, kepala baby dok tikam tulang paha..
tu yg aku selalu sakit kaki sebelah kanan n sesak napas..
pas dia ngurut sket2 baru rasa ok... baby lg xtif gerak..
mak pun kata badan rasa ringan... syukur..


p/s: ada setgh org masa peknen x bagi p kat bidan.. itu terpulang pada hak masing2.. dok aku rujuk bidan pun aku p.. so far ok jer..

No comments:

Post a Comment

:: SaHaBaT cAuLaLa ::