:: cLiCk cLiCk ::

:: cLicK cNi ::

Thursday, July 23, 2009

: tak tau nak letak tajuk apa :

pelik la kan perangai manusia nie.... mcm2 ada..
bukan apa, sekadar cetusan rasa pasai ofismate aku nie..
kebanyakkan bukannya budak2..
sume dah pangkat mak budak, tok budak pun ada..
tp, perangai tetap mc budak2..
benda kecik jer, tp masing2 x nak ngaku kelemahan diri..
masing2 nak tunjuk pandai..
dah tu, bila ada org nasihat x mau dengaq lak...
kononnya, depa lebih senior.. x paham aku..
skrg ni ada 1 mslh yg melibatkan '3 penjuru' ehehehe
W22 (tanggung kerja N27), N22(baru pencen) & N17(tanggung kerja N22)..
benda kecik jer, tp di perbesarkan.. padahal x der menda pun..
aku?? oh, sudah malas mau masuk campur.. pemerhati jer..
skrg nie, N17 x mo tggjwb 1 kejer yg bg kat dia...
dia nak sume settle baaru bg kat dia (aku rs sume dah settle dah)
Bila W22 explain dia tetap nak menang..
then, call N22 suruh mai xplain... N22 x mau mai dah (kecik ati katanya)..
ap nak jadi ntah... N17 nak N22 mai xplain n settle sume baru serah kat dia..
W22 x mau masuk campur dah coz dia kata dah xplain tp, x mau dengar..
yg N22 x mau mai opis lgsg dah..
macam mana nak settle... benda dok pendang.. org dok tunggu payment.
yg aku peliknya, benda tu x da apa pun.. juz carry on jer.. peliks tui..
biarlah, jgn tunjuk pandai nanti diri sendiri yg kena (aku dah kena hahaha)

No comments:

Post a Comment

:: SaHaBaT cAuLaLa ::