:: cLiCk cLiCk ::

:: cLicK cNi ::

Thursday, October 29, 2009

: TOLONG DOAKAN :

doc kt, buat ms skrg keadaan akma stabil.. x da masalah lain.. cuma kekurangan darah kuning jer.. tp, akma perlu di pantau setiap masa.. tkt berlaku pendarahan dalam badan.. dan bahaya kalau naik ke otak.. nauzubillah....

ari ni dan esok doc akan bg ubat.. then, rest 2 hari.. ahad ni doc akan amik darah akma lagi.. kalau darah dia bertambah 50 ke atas x da apa masalah... dan skrg sy hanya mampu berdoa agar ubat yg diberikan serasi ngn akma dan darahnya akan bertambah.. x sanggup rasanya tgk baby sekecil 2, di cucuk ambil darah, tambah darah, tambah air sume... sy betul2 x sanggup..

kawan2 sume.. doakan semoga anak sy ' sharifah akma damia' cepat sembuh ya.. semoga result hari ahad nie, memberi sinar buat sy sekeluarga...

anak ku, sharifah akma dami...
ibu amat menyayangimu.. tabahkan hatimu ya anakku.. kuatkan semangatmu.. insyaAllah semuanya akan selamat...

Ya Allah kau makbulkan doaku... doa seorg ibu Ya Allah...

4 comments:

  1. byk2 bersabar yer Fiza, saya pun sedih sgt dgn apa yg terjadi pd akma ni.

    Ya Allah Ya Tuhan ku, ku mohon pada mu Ya Allah..sembuhkanlah anak sahabatku ini, jauhilah anak kecil ini dari sebarang penyakit yg merbahahaya, kau lindunginya Ya Allah serta berikanlah ke kuatan kpd keluarga ini untuk menempun dugaan Mu ini.

    ReplyDelete
  2. Ya allah sayu membaca...semoga Akma xde ape2 ye dan kembali sihat seperti sediakala

    ReplyDelete
  3. salam..baru terbaca kisah ni..moga fiza tabah dan sabar..diharapkan agar akma akan berjuang untuk ibu dan ayahnye..berat mata memandang berat lagi bahu yang memikulkan..

    ReplyDelete
  4. salam fiza,

    moga tabah mhadapi dugaannya..moga baby akma smbuh dn sht..amin...

    i.allah sy doakan...

    ReplyDelete

:: SaHaBaT cAuLaLa ::