:: cLiCk cLiCk ::

:: cLicK cNi ::

Wednesday, January 12, 2011

nampak okey jer

2 beradik yang dalam mood sangat okey nie.. kalau x jangan harap la... akma asyik kena buli jer ngn adam.. & sekarang dia pun dah makin saman naik ngn adam... uhuhuhu memang boleh menjadikan sy hulk tau...kadang2 nampak macam akma matured lak ahahahaha

sapa ada anak2 yg lahirnyer dekat2 cam sy nie? 3 tahun 2 orang anak.. wow, produktif hahahaaa ada gaduh2 tak?? ada petua apa2 tak??

adam ni bukan boleh main lama2 pun, dia jadi geram pulak.. main lama sket jer mula la.. tp, kalau bab okey, okey sesangat.. macam pagi tadi siap buka pampers akma g.. pas tu pegang tangan bawa p mandi... masa okey la.. kalau x okey, mau satu taman tue dengar suara sy hahaaa kantoi

okey kan... bukan main xcited dia nak pakai tudung..


 2 2 maintain.. tengok muka ibu kat depan macam singa lalalala

2 comments:

  1. alahai comei jer bertudung .. cantik ler sofa fiza tue

    ReplyDelete
  2. thanks diana.. ala tue sofa yg lama tue.. hijau pun dah nampak lain dah

    ReplyDelete

:: SaHaBaT cAuLaLa ::