:: cLiCk cLiCk ::

:: cLicK cNi ::

Tuesday, March 19, 2013

kedip mata

Pernah tak dengar orang tua2 kata kalau mata kita berkedip2, tak kira la kanan ker kiri ker apa maknanya?
Kalau macam sy, mak sy habaq (ikut mak sy). kalau mata kanan kedip tandanya nak menangis, kalau mata kiri kedip nak tengok orang (nak tengok orang camna tu entah la).. sebabnya mata sy ni sokmo kedip kanan jer, kiri tu x der la pulak... nampak sangat suka menangis budak nie hahahaha...

mungkin kebetulan kan.. bila kedip mata kanan jer nangis.. bila nagis jer kedip mata kanan.. yer la, kadang2 benda2 macam ni x boleh percaya sangat kan.. nanti terpesong lak.. kadang2 tu bukan nangis atas sebab2 yang penting atau apa ker.. kadang2 tu, tengok tv citer sedih pun nangis.. pas tu dah x kedip hahahaha... ntah apa2 ntah kan....

ada orang lain pulak kan.. apapun, kita tak boleh percaya.. anggap jer kebetulan.

No comments:

Post a Comment

:: SaHaBaT cAuLaLa ::