:: cLiCk cLiCk ::

:: cLicK cNi ::

Thursday, June 25, 2009

: kurang sihat :

Alhamdulillah.. akhirnya aku berjaya juga berpuasa kelmarin.. syukur..
walaupun ada bebarapa halangan, namun semuanya x mematahkan semangatku...
my hubby sampai kul 5.30 pm kelmarin..
pas amik my hubby, km terus ke kmc tgk wafiy (sepupu my hubby)..
pas balik dari ireland baru2 ni badan dia x sihat..
risau jugak kan.. sekrg ni kan dok heboh pasal wabak H1 N1 tue...
tp, doc cakap dia x da tanda2 penyakit tue..
may b sbb peralihan cuaca.. kat ireland kat sejuk.. balik cni, panas giler..
hopefully, sumenya ok la..
pas p kmc, dalam kul 6.30 terus balik rumah. kemas2 baju, mandi n siap2 balik kg lak..
pas buka posa (ngn ayaq jer), solat maghrib aku n hubby terus p cari kedai makan lak.. perut masing2 dah berkeroncong... sampai jer terus order nasi putih, ikan siakap 3 rasa, sayur campur, lala masam manis, air tembikai 3, air kosong 1, air suam 1..
semuanya clear kami kerjakan berdua uhuhuh
mcm mana la badan x naik mendadak...
tp, aku x der la mkn nasi byk sgt coz puasa kan..
mana leh sumbat banyak2... tp, minum ayaq tue jgn kata la kan..
eheheheh.. org peknen mmg cpt dahaga kan.. lalalala
dalam kul 9 lebih kami terus balik kg... windu kt adam muqri tok sah cakap la..
sampai jer, family p.ngah dok bersiap2 nak balik dah..
adam muqri mcm biasa la.. kalau tinggal jer mesti buat x layan jer..
sabo jer la... dekat nak tdo (dlm kul 11 lebih).. baru la dok 'meqap' kt aku..
peluk tengkuk sampai x mo lepas... abah dia dah berdengkur dah ha..
pujuk2 rupanya nak naik 'doi'... tue pun nak aku yg hayun kan..
bila mak ambik alih je terus marah.. mcm2..
saja nak protes coz tinggal dia..
pagi ni bangun, badan aku rasa lain mcm jer... demam ker??
asyik bersin n sakit kepala jer..
sejuk semacam... uhuhuhu x mau demam..
my hubby pun rs mcm aku jugak..
dalam kul 1 lebih sat g igt nak p klinik..
kalau dapat mc terus balik...
ehehehe
takut jugak kan sekarang nie.. better p check... risau wooo
...daaa...

No comments:

Post a Comment

:: SaHaBaT cAuLaLa ::