:: cLiCk cLiCk ::

:: cLicK cNi ::

Thursday, June 25, 2009

: tak sanggup rasanya :

sebelum ni my hubby ada citer yg mil nak jaga our 2nd baby nie..
tp, aku anggap biasa jer la kan..
tp, masa jumpa mak su kt kmc kelmarin, mak su pun dok ckp benda yg sama..
dengar cara mak su citer tue mcm serious jer..
my mil kata, next yer my fil retire.. adik ipar yg no 2 tu lak may b further study lg..
adik ipar yg bonsu lak nak dok asrama.. so, depa akan sunyi..
that's why depa nak amik our 2nd baby..
nak2 pulak baby girl... my mil mmg excited sgt..
family sblh my hubby mmg x ramai girl..
masa adam muqri dulu pun depa hrp baby girl..
my hubby x setuju la... g pun dis year depa nak p haji..
tp, my mil kata x per, dia boleh cr org ngasuh..
korg rasa aku setuju ker?????
ooooo.. TIDAK sama sekali...
masakan aku mau bagi ank aku... 9 bulan kandung igt senang ker..
biar la susah mcm mana sekalipun.. aku tetap x kan bagi...
g pun, aku x suker depa ajar ank aku dengan kemewahan..
masakan aku nak renggangkan hubungan adam muqri ngn adiknya..
aku, ibunya.... uhuhuhuhu
nak mungkin aku bagi...
...daa...

2 comments:

  1. ko akan dapat anak pempuan ker?
    syoknya..
    kalu aku pun xnak bg anak aku org lain jaga..
    jauh lak tu..
    no way...
    susah senang biar kita yg jaga..
    nanti dah lama diorg jaga anak dah xnak kat ko!

    ReplyDelete
  2. bg sy susah ckit la mak or mil yg jg sbb ikut pengalaman my family.. bila anak tu besar nk dengar ckp atuk or nenek nyer jer... mak nyer tentu ler terasa ati kan..
    baik kiter sbgai parent yg jgnyer.. but kena ckp elok2 takut terasa ati plak org2 tua ni kan...

    ReplyDelete

:: SaHaBaT cAuLaLa ::